Wednesday, March 12, 2008

About drugs ...

Bula face rost de o tigara cu marijuana. Iese pe balcon si o aprinde.Trage 2-3 fumuri … NIMIC !“Ptiu, baga-mi-as p*** am dat si o groaza de bani pe ea si nimic.”Deodata prin fata ii trece un glob mare de foc. “Ce dracu se intampla, dau astia cu bombe?”
Mai sta si fumeaza injurand ca nu are nici un efect cand iar ii trece prin fata un glob mare de foc.“Ce dracu’?”
Enervat stinge tigara si intra in casa.
- Pe unde ai fost? il intreaba maica-sa.
- Am fumat o tigara pe balcon.
- Doua zile?!?!?!


==========================================

Stiu ca am spus ca voi scrie un banc pe zi dar asta e chiar foarte tare si nu merita sa il las pentru maine. :)



O familie de tineri merge in vizita la niste prieteni mai in varsta. Se aseaza la masa sa manance.Batranul ii zice sotiei:
- Luceafarul meu, adu felul intai.Dupa ce termina batranul zice:
- Frumoasa mea, adu felul doi. Dupa ce termina, batranul ii zice sotiei:
- Iubirea mea, adu desertul. Dupa masa femeile merg la bucatarie iar barbatii raman singuri. Tanarul il intreaba pe batran:
- Cum de reusesti dupa atatia ani sa-i mai spui cuvinte asa frumoase?
- Sa mor de mai stiu cum o cheama.


O zi buna va urez...

No comments: