Saturday, March 15, 2008

Neveste si amante ...

Dupa o aventura de doua luni, o tanara il intreaba plina de emotie pe iubitul ei:
- Cand o sa ma prezinti rudelor tale?
- Draga mea, deocamdata e imposibil. Copiii sunt la tara, iar nevasta-mea e plecata intr-o delegatie!




Sotia unui vames facea sex cu amantul cand aude cheia in usa.
-Ascunde-te repede in dulap ca a venit barbatul meu acasa , ii spuse aceasta amantului.Sotul intra in casa, miroase in stanga in dreapta si spune:
- Spune unde e ca-l simt, spune unde l-ai ascuns ,stiu ca e pe aici, si se apuca sa-l caute pe amant.Se uita sub pat:
-Aicea nu este!Se uita in baie:
-Aicea nu este!Se uita in dulap, din care iese o mana cu o bancnota de 100$:
-Aicea nu este!




Sotu vine acasa fericit si ii zice sotiei:
- Femeie fa-ti bagajele ca am castigat un milion de dolari la loterie. Sotia zice:
- Ce bagaje sa imi fac de munte sau de mare? sotu:
- Ma doare in &%$# da DISPARI!!!!

No comments: